Emelie

letar nya äventyr

lycka

Publicerad 2011-03-28 21:07:08 i Allmänt,

helgen har gått så oerhört fort och så är de oftast när man har roligt :)
Hunnit med riktigt mycket i helgen och fått hänga massor med fina människor!!
Jag ger mig själv som uppgift att planera in min studietid noga, så jag aldrig mer måste prioritera bort träning eller vänner. För det är 2 av dom viktigaste sakerna för mig, som ger mig kraft och energi. Så därför är det fokus på att få till en bra studieteknik..

Nytt piloxing program idag, som va lite mer pulshöjande, me like!!!
kul med ny musik och nya övningar :) Så därför tror jag det blir 2 sånna pass imorgon.

fick skattebesked idag, löjligt lite pengar jag får tillbaka..

http://www.youtube.com/watch?v=dx7sLNyIeQk <---- LYSSNA, Adele är verkligen min nya favorit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela