Emelie

letar nya äventyr

A eller F

Publicerad 2011-05-29 20:49:51 i Allmänt,

idag har jag läst, läst och läst.. inför juridiken, jag tänkte läsa ännu mer, inatt.
ska försöka va vaken ett tag inatt så jag vänder på dygnet lite inför veckans nattpass.
jag är så oerhört glad över min klass, det finns liksom ingen press eller stress över att va duktig. Man behöver inte känna sig dum eller blåst eller efter om man inte pluggat, för du är inte ensam om att ligga efter i planeringen.

Däremot så tycker jag personligen att vi aldrig skulle haft A-F betygs systemet, eftersom att det ändå sitter som en stress att prestera bra. Då den ständiga frågan är, vad fick du? fortsättningsvis kommer jag förmodligen bara säga: Det gick bra! alt. Nej, inte denna gång. Dessutom är det ingen som kommer tacka mig för om jag har ett B eller ett D i betyg i en sociologi kurs på 6 poäng. vem bryr sig om det?! inte jag, inte du och ingen annan heller. Så nu försöker vi glömma dom där bokstäverna, kör sista rycket så man kan njuta av vad sommaren har att erbjuda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela