Emelie

letar nya äventyr

dom växer

Publicerad 2011-05-18 22:46:51 i Allmänt,

först vid 23 års ålder får jag uppleva en viss kvinnlig kroppsförändring.
Förmodligen helt ointressant och inget ni vill veta, så sluta läs nu i så fall..
Men mina små boobies växer och ömmar så in åt helveta innan tjejveckan.
Konstigt att hormonerna i mina ppiller påverkar mig nu (efter att ha käkat dom några år) men inte tidigare.
Ont jo det gör det, men jag skulle kunna tänka mig att behålla storleken. :)

Annars ber jag och hoppas på ett glädjande besked här i dagarna, jag hoppas verkligen att jag kan få bli med lägenhet snart. Det vore underbart.

Fortfarande helt omotiverad till plugget, men jag måste väl sätta fart med det med.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela