Emelie

letar nya äventyr

kläder.

Publicerad 2011-05-11 00:30:42 i Allmänt,

underbara sol, försvinn aldrig!!!
är sjukt omotiverad i skolan (sista kursen, men jag har mentalt redan gått på sommarlov)
men får man undervisning ute i gräset i solen så kan man inte klaga. dock vandrade mina tankar iväg på andra saker, istället för att lyssna på läraren :)

glass i solen med Linda och sen underbar shopping på HM, skulle ju bara byta ett par leggings, men blev lite saker att bära hem därifrån.. Kan inte vara mer än nöjd över mina köp :) därefter har 2 piloxingpass avverkats och jag är en piloxing tröja rikare (Tack, Magdalena!!!) ska tvätta imorgon bitti (enormt tråkigt) men dagen ska sedan spenderas i Rimbo, hos klasskamraten Linnea, där väntas grillning och mys med klassen..

Jag ser fram emot morgondagen, allt förutom att kliva upp halv 7.

godnatt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela