Emelie

letar nya äventyr

ryggen

Publicerad 2011-05-23 15:37:22 i Allmänt,

min rygg ömmar, gårdagen är facit på varför.
Ska bli spännande att se hur min teknik är idag, vad som fastnade från gårdagens teknikdag :P
Tekniken bör ändras lite grann för att få ut maximal effekt på träningen. Piloxing-kroppen är absolut inte färdiggjuten, men jag jobbar på det. Lite tid på några Pump pass (ev gym) för att underhålla musklerna lite mellan piloxing passen. sen är vi där. Just ja, igår sa Magdalena någonting om löpning...(ignorerade henne då) men det kanske är något jag ska införa i Lindbergs schema. det ligger inte direkt på min topp 10 på roliga saker, men det tål att tänkas på.

Idag dansar vi till ännu en underbar korre!!!
Just love it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela