Emelie

letar nya äventyr

dags att fira.

Publicerad 2011-11-10 00:17:38 i Allmänt,

Jag har en helg framför mig som jag tror kommer finnas kvar i minnet ett tag :) Jag lägger plugget helt åt sidan, för att göra saker som jag tycker är roligt. dvs att dansa, fylla år och fira detta. Nu menar jag inte dansa som på ett dansgolv med kletigt golv och glassplitter, utan i en sal med andra dansfantaster. Med energifyllda instruktörer på en scen framför oss, som förmedlar något till oss som sedan blir magi.

På fredag är det dans 15-17.30, sista fredagspasset med Magdalena på SATS. Hon bjuder på gamla godingar och lite förträning inför lördagens konvent.
Lördagen spenderar jag på Älvsjömässan, det är Allt för hälsan mässa men framför allt Best of the best konventet. Helt enkelt ännu en dag fylld med dans. 8-17. LYCKA! Dessutom fyller jag år på lördag så det kan inte bli mer passande att få dansa hela dagen och sen avsluta kvällen med mina fin fina stjärnor. (saknar dock en hel drös, men som jag förstår inte har möjlighet att komma). Middag står på schemat och jag kan nog tänka mig att det även blir lite dansande på kletigt golv med glassplitter. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela